Eglenogren inanın ben bu gece aglamalarini uykuya dalamamasini 10 aydır çekiyorum 1yasina kadar yattimi uyanmayan bı bebeğim vardı 12aydan sonra sürekli gece ağlaması başladı bu gece 1den 5e kadar salladım ve 6da uyandik gece terörü deniyonu bu duruma artık bizi bıraksın çok yoruldum tek başıma bakmaktan geceleri koca bı gün olsun kalkıp sallayim edeyim yok gece ağlaması cokf