Mervil merhaba, söylediğiniz gibi tanı için henüz çok küçük. Dehb değil ama hiperaktivite ve dürtüsellik tanısı var kızımın, 10 yaşında uzman tarafından kondu. Ama ben en başından bu yana biliyordum sadece etiketlemek istemedim açıkçası ama ilaca ihtiyacı olduğuna karar verdikten sonra götürdüm psikiyatriste. Kendim psikoloji mezunuyum, onu yetiştirirken oldukça emek vermiş olmama rağmen şu an düşük dozda ilaç tedavisi alıyor.
Tanı hem kağıt üzerinde yapılan testler hem nörolojik testler hem de uzman görüşü harmanlanarak konuluyor.