Poncikkk-01 Benim kızımda şuan 7 aylık olmak üzere 5 aylık kontrolüne gittiğimizde 1 cm açıklık kalmıştı sadece bizimkide kapanmak üzere dr her ay baş ölçümü olmssı lazım dedi şuan 41-41.5 cmdi en son gittiğimizde büyümesi normal her ay takip edicez dedi o kadar inşallah bir sorun yoktur haraketlerindi vs hiçbir problemyok ama bende tedirgin oluyorum