Ben en baştan itibaren blw ile başladım ,şuan 8 aylık ne koyarsam önüne kendisi yiyo,bizim verdiklerimizi kabul etmiyor,ilk başlarda öğürme refleksi dillerinin ortasında olduğundan fazlaca öğürüyor bu durum boğulmayla karşılaştırılıyor,zamanla öğürme refleksi geriye doğru gidip öğürmeler azalıyor ve normal beslenmeye başlıyor,bebeğinize yapacağınız iyiliktrn başka bişey değil blw,yavaş yavaş çatala geçtik bile ,kendisi bişeyleri başarmanın mutluluğunu yaşıyor,youtubeda bilgilendirme videoları var önce onları izlemenizi öneririm