kucukoglum_1 Kızlar 4.5aylık bebegım ara ara öksürüyor sanki soguk bısey yemışte boğazını üşütmüş gibi doktora gittim doktor boğazında beyazlık var dedı calpolla öksürük surubu yazmiş ama almadım basına gelen varmı evde doğal yöntemle ne yapabilirim
Livabz kucukoglum_1 neden almadiniz calpol iyi ilac belki digeride etkili birseydir evde maalesef ne yapilir bilmiyorum ama en kisa zamanda ilaclari alin salginmi var herkesin cocugunda ates oksuruk var
kucukoglum_1 Livabz calpol aldım öksuruk surubunu almadım bnm oglan geceleri ev sıcak oldugun dan sırtı cok terlıoyo degıstırıyom hemn ama demmkı ordan kptı
Bilgeebaby Livabz evet ciddi anlamda bir salgın var ishal ve kusma şeklinde dün 4,5 aylık kızıma serum taktırdık bu yüzden yanımızda yatan 5-6 yaşlarında mi çocukta ise yüksek ateş varmış ve geçmiyormuş düşüp tekrar yükseliyormuş