1mom1baby_ 3 haftalık bebek için çok bu süre. En fazla iki saat aralıklarla emzirmeniz lazım. Yaptıkları yanlış Allah korusun hala sarılık riski var , sarılık olduklarında aç olmalarına rağmen sürekli uyuyorlar ağlamıyorlar. O açken ağlamaları birinci aydan sonra başlıyor. O zaman sen kalkma bebek seni acıkınca kaldırıyor zaten.
Alarmını da sadece titreşim olacak şekilde kurabilirsin. Ben eşim de bebek de uyanmasın diye öyle yapmıştım. Anneler de duymaz hem uyurlarsa.