İlk defa başıma geliyor nerden geldi bana anlamadım eşimde kızımda yok bende var sadece ne kadar kötü bir şeymiş doktor bir krem ve losyon verdi geçmezse ilaç vereceğini söyledi ama çok kaşınıyorum deli gibi yırtıyorum kanatıyorum ne kadar kötü bir hastalıkmış senelerdir egzamadan çekiyorum egzama bunun yanında hiç birşeymiş meğerse başına gelen evde bulunan malzemelerle doğal yollarla geçiren varmı yardım edin