Familyboy Kızlar güya cuma günü yani ayın 18inde paranızı alabilirsiniz diye mesaj geldi benim hep ıbana yatardı günü gelince ama 18ide geçti hâlâ param yatmadı başına gelen varmı napmalıyım pttyemi gitsem acaba yoksa ıbana hafta içi atarlar belki bekleyim mi
Severimkizimi Familyboy e devletten ptt kurum ödemelerine girip ibana aktarabilirsin cunki para yattı dün çektim ben seninkide yatmistir