Merhaba perşembe günü tırnak batması ameliyatı olacağım. Ameliyattan sonra emzirebiliyormuyum daha önce 5 kez oldum bu ameliyatı fakat diğer ayağımın baş parmagındandı. Ozaman sprey sıkıp uyuşturucu iğne yapıldı ardından antibiyotik verildi. Fakat o zaman anne değildim ve emzirmiyordum çok uzun zaman oldu. Şuan endişem ameliyat olup emziren anneler varmı yakın zamanda. Bebeğim emmeyi bırakır diye endişeleniyorum şimdiden teşekkür ederim