Nika İki hafta sonra okullar açılacak ve ben 6 saat evde olamayacağım.. sütümü sağıp bırakcam eve ama bi kaç kere denediğimde biberonla boğulur gibi oldu. Nasıl alıştırabilirim şimdiden başlamalı mıyım😔
Yesillimon Nika Büyük ihtimal akışı hızlıdır biberonun yenidoğan bile olsa bazı uçlar çok hızlı akıtıyor ben kızıma nuk’un bineronunu kullanıyorum dihlgerleri hızlı aktığı için icemiyor.
minnosunannesi00001 Nika biberon gitmiyorsa kaşıkla vermeyi dene canım istersen ama bende avent kullanıyorum yenidoğan gayet memnunum
Nika Leylamoznur borçlarımız çok fazla malesef ücretsiz izin alamıyorum.. en azından öğlene kadar 4 gün dersim diye avutuyorum kendimi ama içim çok buruk tabi ki..
Mree Nika ben daha birkaç günlükken biberon vermiştim fakat biberona da çok alışsın istememiştim o yüzden gögüs ucu silikonlarını biberonun ucuna tutarak veriyordum belki siz de öyle alıştırabilirsinizz
Mree Nika benim görümcem 10 günlük bırakıp çalışmak zorunda kalmıştı. Siz de bir ihtiyaçlardan dolayı çalışmak zorunda kalıyorsunuz evet çok üzücü ama her şeyde onun geleceği için
Nika Leylamoznur ay onu tuttu bugün güzel emdi ben içindeki yeşil çubuğu koymayı unutmuşum ilk verdiğimde
Leylamoznur Nika hahah olur öyle şeyler o anne memesine benziyor emince yoğunbakımdaca bunu verdiler kızım memeyi unutmadı sütüm kesilmesine rağmen halen mememi emiyor sen düşün