Kızlar benim hastanelik işim vardi.Annemde kaldım yakın diye annemin evi çok serin kızım orda rahat rahat uyudu morarma filan da olmadı neyse bugün evimize geldik 2 3 sat uyudu sonra ağlamaya başladı bu saatte kadar devam mama veriyorum altını degistrdim gazını çıkardım hayla ağlıyor.Bu arada bizim ev çok sıcak altta lokanta var ocağın sıcağı yukarda.Bide ben bugün bays hastayım eşimde aynı şekilde.Suan uyumuyor ne yapmalıyım bu arada evim cadde üzerinde pencerei aç diceksin seste uyumuyo beşik saliyorum resmen uyummk için inat ediyor 🥺