Eliztosunannesiii çok normal. Bebeğim 2.5 aylıkken benim de göbeğim vardı. Hiç gitmeyecek sandım. Bebeğim 6 aylık olduğunda tüm kilomu vermeme rağmen alt karnım vardı. 30 gün fit uygulamasını indirdim ve onu uyguladım. 3 aylıkken hafif sporlara başladım, karnımı ve kaslarımı yormayacak şekilde. 6 aylıkken de dediğim programla vs devam ettim. Ben yememden kesmedim, hayatım boyunca hiç diyet yapmadım beceremiyorum diyeti. Ama normal şartlarda da çok yemek yiyen bir insan değildim. Yaşına bile gelmeden komple gitti göbeğim. Yalnızca önceden spor yapardım, hafif kaslanmıştı o kaslar bir daha gelmedi. Yemeği biraz abartınca göbeğim büyüyor resmen ama sonra iniyor yine🥲