Benim kız gece uykusuna geç dalıyor 2-3 gibi ondan öncesinde hep uyanıyor uykularından ve güne başlamamız öğle saatlerini buluyor 12-1-2 değişiyor. Erken uyuttuğumda uyanmadan beslemeyi denedim uykusuna devam etsin acıkınca uyanmasın diye bu sefer bir iki saat daha uyuyor sonra yine uyanıyor. öğlene kadar bazen uyanıyor besliyorum geri uyuyor bazen sadece mızırdanıyor besliyorum uyuyor yani çok saçma değişik ilerliyorum bu süreçten memnun değilim napmam lazım erken kaldırsam sabahları diye düşündüm uyuyan bebek uyandırılmaz kafasıyla vazgeçtim tecrübeleriniz varsa memnuniyet duyarım