Bedis- Teomom1 Şimdi ki aklım olsa çocuk yapmayı biraz daha ertelerdim sanırım. Onu sevmediğim için değil ya da istemediğim için falan. Anne olmaya hazır değildim hayatımın bu denli değişimine hele hiç hazır değildim. O yüzden biraz daha ertelerdim. En azından hazır olduğum zaman bi evlat sahibi olmayı isterdim.
seyhannhri Teomom1 keske oyle olsalarda. Yalancılıkları ve bırbırlerının yuzune bakılmıcak seylerı yapmalarına ragmen gevsek gevsek nolmus canım dediysek demelerı… Ben bukafar genış mezhepli insanları gormedım
Teomom1 Alya-Sena kıyamam ya çok üzüldüm okurken. 🥺 Ailenin tutumu bir insanın hayatını böyle yerlebir edebiliyor işte. ☹️ Şimdi okusanız açıktan falan? Eşiniz desteklemez mi?
Alya-Sena Teomom1 evet.. evlendikden sonra acikdan liseyi bitirdim uni sinavina girdim yerlesemedim. Esim destek oluyor her konuda sagolsun. Ama keske zamaninda yapabilseydm diyorum
Teomom1 Alya-Sena evet eminim içinizde yara olmuştur ama eşinizin sizi desteklemesine çok sevindim. 😊 Ümidinizi kesmeyin tekrar deneyin üniyi. 🥰
Mavili-mavilimorcicek Teomom1 Yilar once neredeyse bir ev parais yedim bekarken çalışıyordum da şimdi ki aklım olsa altına yatırım yapardım.24 yaşında evlendim 10 yıllık evliyim eşimle evlenmezdim aslinda ben hiç evlenmezdim de çocuk sevdam vardı olmasaydı da ayrilirdim.Kaynanami evlenmeden önce taniyamamistim uzak mesafe vardı böyle bir kadını önceden tanisaydim zaten eşim melek bile olsaydı asla asla evlenmezdim.Babacigimin evinde yaşardım 9 sene oldu vefat edeli adamın öldükten sonra bile hayri var hala.İki evladım var Allah bağışlasın inşallah onların gül yüzüne geçiyor günler işte.
Arsm- Teomom1 simdi ki aklim olsa bekarken kendime bir daire alirdim, imkanimda vardi ama genclikkk dusuncesizlik 🙃🙃🙃
delirmeceler Kizim16 tatillerde yedim 2010-2014 arasında araya sadece 1 ev bir araba sıkıştırdım şükür onuda yapmışım kız arkadaşlarım sağıolsun ellerini ceplerine sokmadan tatile gidelim derlerdi ozaman arkadaşlık önemli sanıyordum umursamıyordum richmond sakarya otelde özel masaja gitmeler
Peliina Teomom1 Şimdiki aklım olsa birkaç sene evvel yazlık bir yerden ev alırdım. Yazlık dediysemde öyle Bodrum, Alaçatı gibi yerlerden değil. Ben Kuzey Ege seviyorum. Ayvalık, Assos taraflarından.
[silindi] Teomom1 20 yaşına 24 ünde girecem ama yeterince bu hayattan görebileceği gördüm gibi hissediyorum
nayirnolamaz06 Teomom1 eşimin ailesine hiç bulaşmazdım eğer ki evlendim ise asla ama asla samimi olmaz hep soğuk mesafeli olurdum 2 sene de bir hatta çoğu zaman evlerine gitmezdim
tekbasimabakiyorum Teomom1 emzik vermezdim, onun yüzünden dört ay meme reddi yaşadım psikolojik boyutu dehşetli. Pes etmeyince döndü ama dört ay çileydi. Bir de topta uyutmazdım😁
Teomom1 tekbasimabakiyorum Ay ben de meme reddi yaşadım. Çok çok zor bir süreç. Ama benimki dönmedi maalesef ☹️