Oğlum 4 yaşına girecek kasımda. Hiç olmayan bir sorun yaşıyoruz 2-3 haftadır. İlk farketmem balkonda oldu. Güneş geldiği zaman güneşliği çekerdim rüzgar olunca uçuşuyor haliyle. Oğlum geri açmaya başladı göremiyorum dedi yok güneş gitti dedi takılmadım. Gün geçtikçe hususi diğer odadan kalkıp güneşliği çekmeye başladı. Rüzgar onu uçuştursun istemiyordu. Son 1haftadıd rüzgar şiddetli olduğu için cam üstten açık haliyle tüller oynuyor tabi camı kapat diye tedirgin ağlamaklı haller. Oğlum niye dedikçe kapat diyor sadece. Kapatınca neden kapattırdın diyorum rüzgar çok diyor başka bişey demiyor. Ne yapmam lazım hergün konuşsam da devam ediyor bu süreç. Napcağımı şaşırdım asla böyle Bi takıntısı yoktu şimdiye kadar. Balkonda oturuyoruz mesela dışarıda ağaçlar rüzgardan sallanıyor oba bişi demiyor aa bak rüzgar ağacı salladı anne vaay yada saçlarım rüzgarda dans mı ediyor kendi sohbetlere normal şekil katıyor. Anladığım kadarıyla korku rüzgar değil perdelerin uçuşması mıdır sizce