Eda038 sen bebeğini bol bol emzir . Yalnız bir göğsünü sonuna kadar emsin sürekli değiştirme ilk başta memeden sulu gelir sonra o yağlı süt gelir . Bir sonra ki emzirmende diğer memeni sonuna kadar emzir. Süt azalması yada yetmemesi gibi bir durum söz konusu olmaz gerekirse 15 dk bir emzir . Süt yeterli olmamasının en büyük faktörü doğru emzirmemekten. Aynı memeyi sonuna kadar ver . 1 saat saat sonra diğerini sonuna kadar ver . Sütün yeterli olur stres yapma ağlanacak bişey yok sakin olmalısın. Sen stres yaptıkça bebeğinde ,sütünde bundan etkilenir