ikiogulannesiii ben kullanıyorum, memnunum. Cildime öyle aman aman etki etti diyemem, cilt bakımı yapıyor olmama rağmen. Ama benim cildim çok sorunlu, belki kullanmasam daha kötüye gidecekti bilemiyorum. Saçlarıma iyi etki etti. Ama en çok iştah kapatma konusunda iyi geldi bana. Kutum bitmişti, yenisi gelene kadar iştahımdaki farkı gördüm.
Ben her gün filtre kahve içiyorum, ona katıyorum. Suyla içmeyin, denedim midemi bulandırdı 🙃