Simay54 Kızlar ben çalışıyorum bakıcının evine bırakıyorum kızımı 8 gibi bırakıp 4 gibi alıyorum güncel ücretler nedir sizce ne kadar olmalı? Geçen yıl 3000 de bırakmıştık
nilesea Simay54 sakaryada mısınız? Ben de düşünüyorum ama ücretler hakkında bir fikrim yok, babannesi baktı son 1 yıl, 1 yılımız daha var kreşe kadar, çok kararsızım :(
witcher Simay54 Bilmiyorum ama ben şunu merak ediyorum bebeğiniz ne kadarlık ve bu bakıcının evine bıraktıgınızca yeme içme nasıl oluyor? Ayrıca bebeğin bir mutfak masrafı var sonuçta onu nasıl yapıyorsunuz?
Alerjikrinit Simay54 biz 3250 verdik geçen sene bu sene 6 demeyi düşünüyoruz daha konuşmadık eylülde başlayacağız
Simay54 witcher haftalık sütünü bi de yoğurt mayalayıp veriyorum yumurtasını bebe bisküvisini filan bırakıyordum ama şu an herşeyden yiyebiliyor iki yaşına girmek üzere
Simay54 Deletedmom_106 problem değil 10 da veririz ama piyasa ne durumda onu öğrenmek için açtım bu postu
TugceAsil Simay54 İstanbul’da yaşıyorum arkadaşımın bebeği 26 aylık . Sabah 8 akşam 6 haftasonu yok bakıcıya kendisi götürüyor bakıcı kendi evinde bakıyor + mutfakta çocuk ne yiyorsa onu akıp veriyor 4000 tl ödüyor. Resmî tatillerde vs bakıcı tatil yapıyor arkadaşımda çalışmadığı için.