Hanımlar bebeğim 19 aylık olcak nerdeyse. Sol gözünü 5 gündür kaşıyor ve gözünün beyaz kısmı kızarmış hep. Perşembe günü sağlık ocağına götürdüm 2 göz damlası yazdı biri alerji biri antibiyotik damla. Kullanıyorum ama hâlâ geçmedi azalma da olmadı belirtilerinde. Göz doktoruna randevu de bulamıyorum özel de pahalı baya ama geçmezse mecbur götürcem. Sizin başınıza geldimi bu durum gözde kızarıklık kaşıntı.