Oncwlikle gecmis olsun, tez zamanda kavusun bebeginize inşallah. Bakkallarda marketlerde maltana diye bir icecek satiliyor o cok guzel sut yapiyor.. benim bebegim de yogun bakimda yatti 3 gun sariliktan oglen verdim, gece 10 da sut getirsin esin dediler 3 torba yolladim, gece 11 de maltana icip yattim sabah 9 da sagima oturdum 10 da 4 torba yolladim. İki gogsumun sagimindan 120 cc 120 cc süt cikiyordu.. ama suan fos eskisi gibi sut uretmiyorum 🙄1 yas 24 gun oldu insallah sizinde bol bol sütünüz olur 🙏🏻