(Kızlar az önce postum silindi bir kaç arkadaş destek olmak isteyince bilmediğim için verdim, bu işi yapan arkadaşlar varsa aramızda anlatabilirmi biraz yazanları da göremedim)Mesleğim aşçılıktı ama kızımdan sonra yapamadım. Hep içimde kaldı kariyer hedeflerim, artık evde durmak sıkmaya başladı, kızımla çok güzel vakit geçiriyoruz ama sonunda yine kendim içinde bir şeyler yapmak istiyorum. Bende sonunda yaptığım yemek tatlı vs bunları çekmeye karar verdim, ufaktan başladım. Çok emek veriyorum aşırı zormuş hiç kolay değil yapması, çekmesi, editlemesi hele birde çocukla. Ama bana çok iyi geldi sadece merak ediyorum sayfam ne kadar sürede büyür varmı aramızda yapanlar