Cihangir22 Oğlum şuan tam 8 aylık dönem dönem mama içmediği oluyordu ama şu son 1 haftadır bir biberon bile içmiyor 😞😞ve çok üzülüyorum bu durumu yaşayan var mı??
Batimoms Cihangir22 olmaz mi mama reddi biberon reddi ne ararsan var. Valla atak zamanina mi yorayim mevsimin bir anda sertlesmesine mi bilemedim. Uykuda veriyorum
ZMzehra Cihangir22 canım benim oğlum 5 aylıkken bıraktı biberon maması içmeyi şuan 7 aylık kaşık maması yapıyorum içine de devam sütünden koyuyorum çünkü biberonla içmiyor
ZeydinAnnesi7 Ek gıdayı çok yiyorsa eskisi kadar mama içmemesi normal. Günde 500 ml mama geri kalan ek gıdaydı bizde o dönemler
Cihangir22 ZeydinAnnesi7 yok çok fazla ek gıda yemiyor bundan bir hafta önce bizde öyleydik 500 ml mamaydı şu son haftadır böyleyiz ne oldu anlamadım🤷🏻♀️
ZeydinAnnesi7 Her yemek öncesi 90 ml yapıp veriyordm en son yatarken 120 içiyordu sadece. Gece uyanıncada anca 90 ml içiyordu
Guldas Ek gıdayı çok veriyor olabilirsiniz, açken mama verin. Birde alıştırma bardağı ile vermeyi deneyin. Hangi mamayı veriyorsunuz?
ozlemsenel Biberon yerine alıştırma bardağıyla bi deneyin bi de sık sık vermeyin, hangi mamayı veriyorsunuz?
Batimoms Cihangir22 beklenen dogum tarihini soyle bende program var bakayim. Dogdugu tarih degil ama beklenen.
Husumsu ZMzehra benimki de 5 aya yaklaştı ve bırakmak üzere hiç sevmiyor kilo alımı da yavaşladı iyice bu yüzden
Batimoms Cihangir22 canim 4 gun sonra ataginiz basliyor ama uzun bir atak donemi gorunuyor. 23 araliga kadar.