Benimkide 27 günlük 1 kaç gün önce acile gittik yapmıyor diye lagman verdiler 3 gün yapmayınca normal dedi doktor hatta 5 gün yapmayan bebekler varmış ama yaptığı zaman kakası siviysa bişey olmaz çok katı ve kabizsa cikaramiyorsa gelin dedi bizimki 4 gün yapmamıştı o şekilde gittik ve kakası çok sertti bu arada popusunun çıkış yerine hakiki zeytin yağı surebilirsin birde mama veriyorsan ılık olmasına dikkat et soğuk olmasın anne sütü veriyorsan kendi yediklerine dikkat et doktor bana öyle dedi