Merhaba sevgili anneler. Kızım 4 aylık. Biz yemek yerken kucağımızda durmak istiyor hep. Doktor kucağınızda yavaş yavaş oturtabilirsiniz demişti 3.5 aylıkken. Mama sandalyesininde arka kısmı biraz yatabiliyor. Sizce yemek yiyene kadar oturtmalı mıyım hem belki yavaş yavaş alışmışta olur diye düşünüyorum. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?bebekleriniz ne zaman oturmaya başladı?