aycanaliasaf benim bebeğim de rutin kan tahlilinde çıktı 9 aylıkken . 3 hafta takip ettik , 3. Hafta 1800 lere fırladı, 6-7 ay kadar da gastroentroloji de takipli kaldık. Anne sutu alıyorsa bebeğiniz, sütten geçme durumunu göz önüne alarak sizde bir süre ilaç bitki çayı vs gibi şeylere dikkat edin kullanmayın. Ve enginar tüketin, bebeğiniz ek gıda dönemin de ise ona da enginarı çorba şeklinde verebilirsiniz