Bebeğim 2,5 aylık yaklaşık bir ay önce kontrolde Dr pamukçuk var dedi mikostatin yazdı ve karbonatlı suyu önerdi ama ben onu kullanamadan ertesi gün enfeksiyondan hastaneye yattık geçti gibiydi bu sıralar yine var dilinde ve emmek istemiyor gece uykusu güzel geceleri emiyor mamaya gerek kalmıyor ama gündüz emmiyo mama zaten veriyordum sütüm yetmediğinden onu da az az ağlayarak zorla yediriyor doyuruyorum kvalideye pamukçuk heralde o beyazlık o yüzden de beslenmek istemiyo diyorum yenidoğanken olur o bu bebekte panukçuk olmaz diyor