Cerenok Bebekler kaç aya kadar anne-baba odasında kalmalı? Siz kaç yaşında oda ayırdınız doktor önerileriniz neydi???
printhelloworld Cerenok doktorumuz 6. aydan sonra ayırabilirsiniz demişti ben depremden dolayı kendimi anca 9. ayda hazır hissetmeye başladım ama şimdi de diş çıkarma sürecinde olduğu için sürekli uyanıyor hassas bir dönemden geçiyoruz bu yüzden hala ayıramadım
Nrgngr Cerenok ben 8 aylıkken ayırmıştım daha rahat yattığını farkettim ve daha az uyanıyordu şuan 11 aylık olacağız ama köydeyiz mecbur yan yana yatıyoruz şehre inince yine odasında yatırırım
Glrmila Ayda ayirdim sepet besigi vardi onda rahat yatamıyordu odasina montesorri yatak almistik alti yavrulu. Ilk etaplarda yanında yattım cok sık uyaniyordu memede uyuyordu vs. Zamanla odama gecmeye basladim odasinda goruntulu sesli kamera var gık dese yanında bittim suan 19 ayligi hic sorun yasamadik Allaha cok şükür. Hem bebek icin bence daha konforlu ayri odada olmasi cunku ister istemez yatak odasinda horlama sesi:) sabah alarm sesi vs. Bunlardan etkileniyor bir sure sonra.