Keşke bende bilsem , emzik hiç almadı ve doğduğundan beri memede uyuyor . Başka hiç bir şekilde uyumuyor . Ayakta sallanmayı oyun sanıyor. 5 aylık , bende işe dönmeliydim ama dönemedim 😄 bari ek gıdaya başlayalım meme düşkünlüğü azalır belki başka türlü uyur dedim . Ücretsize ayrıldım. Bunları mememde uyurken yazıyorum 😅 inşallah çözümü bulan vardır. 6. 7. Ayda uyku eğitimi vermeye çalışıcam ( burda kendi veren çok anne gördüm bi deneyeceğim ) yada mecbur alıcam .