Ben 3 gündür başladım. Sevdirerek yapmaya çalışıyorum tuvalet eğitimini sıkı veya gevşek verirsek karakterini olumsuz oluşturuyor. İlk önce birlikte alışveriş yaptık tuvalet aparatı aldık oğlum seçti, basamaklı tabure aldık, tuvalet terliği aldık, sticer yapışkan aldık, su tabnacası aldık, bi de küçük çikolatalar aldım. Çişi geldiğinde söylemesini istedim 1.gün 3 kere kazayla üstüne yaptı, 2.gün 1 kazamız oldu, 3.gün yani bugün hiç kaza olmadı her çişi geldiğinde söyledi tuvalette yaptı. Her tuvaletteni yaptıktan sonra 1 sticer yapışkan seçip tuvalet duvarına yapıştıroyor, ardından elini yıkadıktan sonra biraz su tabancasıyla oynuyor hatta birlikte oynuyoruz duşa kabinin içine su atıyoruz tabancayla ilk 2 gün her çişten sonra küçük çikolata verdim bugün hiç vermedim, bi de her çişini yaptıktan sonra alkış yapıyoruz hoşuna gidiyor, bir de cırt cırtlı tuvalet eğitimi kitabı bime gelmişti onu aldık her gün 2 3 kez okuyoruz hoşuna gidiyor. Gece olunca o uyuduktan sonra bezliyorum sabah uyanmadan bezini çıkarıyorum görmemiş oluyor. Gece çok susuyor havalar sıcak su içiyor o yüzden bezliyorum ne zaman kuru kalkmaya başlarsa gece bezini de bırakıcam. Tecrübelerim şimdilik bunlar. Sana Allah kolaylık versin. Benim gözümde çok büyümüştü bu mesele ama hiç büyütülecek gibi değilmiş gayet kolaymış