Oğlum tam 3 yaşında bugün 1 hafta oldu tuvalet eğitimine başlayalı çişini söylemiyor ama ben anlıyorum sürekli eliyle altını tutuyor götürüyorum yapıyorum gece de bez bağlamadim çok şükür hiç altına yapmadı ama kakada problem var tuvalete yapmıyor sürekli altına kaka yapıyor 2 gün tutuyor dayanamayıp altına yapıyor kakasını ne yapmam gerekiyor acaba 😔😔