Adelsmomm Busrakayan29 1,5 aylık verdiğimde süt gelcek ümidiyle 5 dk emiyor sonra atıyor .. alırız tavsiyelerinizi😄
Ftmabilalxx Busrakayan29 bebek ilk dogdugu gunlerde alismasi icin verilmesi gerwkiyomus . Ben doyurduktan sonra verdim ilk dogdugu gunlerde
Hlde Busrakayan29 bence alıştırma ben alıştırdıgıma pişmanım geceleri ağzından düşünce uyanıyor falan sıkıntı gerek yok
tekbasimabakiyorum Busrakayan29 11. Emziği tuttu, pes etmeden sırayla denedim. Reddettiklerini de tekrar tekrar denedim. He emziği sadece uykuya dalarken kullanıyoruz bu da iyi bir şey. Emzik meme reddi yapıyor
ozlemunluu Benim bebeğim de asla almadı midesi çok bulaniyordu atiyordu ümidi kesip vermedim bir daha taaa kii 6 ay sonra emziği atmaya karar vermiştim tekrar deniyim dedim öylesine verdim ve şuan emiyor 🙃
Htcypc Ftmabilalxx bende doğduğu gün vermeye başladım hatta doktor kontrol için odaya geldiğinde vermenizi asla tavsiye etmiyorum dedi ben yinede devam ettim fakat almadi diliye itekliyor öğürüyor. Almayinca almiyor maalesef😪
Ahhannelik Busrakayan29 doğduğu günün gecesi denedim tutacak mı diye tuttu ama sadece uykuya geçeceği zaman alıyor derin uykuya geçince çıkıyor emzik uyanık olduğu sürece versemde almıyor
Ftmabilalxx Htcypc banada hemşireler emzik kendinle getirdin mi verelim dedi. Ewt yani aslında tutmazsa tutmuyomuş