tubiiik_ Yasemin9 evet havale gecirir dikkat et zaten 39 ates olursa hastaneye git direk benım kardeşin kızı ateşi olmadan havale gecirdi mesela o 38 olmadan hastaneye gidiyor soguk havale gecirmiş demişti doktor
Yasemin9 tubiiik_ soğuk havale nasıl oluyor öyle hiç bilmiyorum onu bende evden çıktığımda 39,5 Muş hastanede 40 olmuş ta bilinci hareketleri falan gayet yerindeydi yani havale nasıl olucak
tubiiik_ Yasemin9 havale göz biyere dalma sonra gözlerde kayma sonra tıtreme oluyor öyle oldugunda yan cevirip 112 aramak gerekmiyormuş kardeşiöin kızı 2 dakıka sürüyordu sonra kendine geliyordu