Kedigiller bende cok çektim kabızlıktan. 5. Ayda bir başladı ve nerdeyse 9. Aya kadar devam etti. Lavman bile yapıldı gerisini siz düşünün. Cocuk ağlıyor ben ağlıyordum. Biz bir sürü yöntem denedik ve tek çareyi şöyle bulduk ;
Kuru üzüm, kuru incir ve kuru kayısı bolca yıka ve kaynat sonra suyunu soğuduktan sonra bebeğinize içirin, geri kalan meyveleri blend edin ve yoğurt veya irmikli bir mamaya karıştırıp yedirin. Tabi tamamını değil. Ben günde 1 kez 1 tatlı kaşığı koyuyordum. Sonra bebeğim ishal oldu 😅 şimdi 1 yaşında ve cok şükür kabızlık geride kaldı. Lütfen doktorunuza da danışın. Sevgiler