Benburayaciplakgeldim Aileden gelen bir Çerkezlik var bir kaç araştırma yaptım ama net bir şey anlamadım. Böyle bir durum yaşayan var mı acaba?
Tgbtn Benburayaciplakgeldim rus vatandaşı olmanız için eğer orada doğmadıysanız önce annenizin ya da babanızın rus vatandaşlığı alması lazım onlar aldıktan sonra siz onları mahkemeye vereceksiniz onların üstünden vatandaş olabilirsiniz tabii baya uzun sürer ver pahalıya patlar
Uckisilikaile Benburayaciplakgeldim eşim romanya vatandaşlığı aldı. Dedesi (babasının babası) Romanya’dan Türkiye’ye göç etmiş. Kayınpederim başvurdu. Başvururken eşim içinde başvuru yaptılar. İkisi beraber konsolosluğa gidip mülakata falan alındılar (dil için) sonra onaylandı. Öyle mahkeme falan olmadı. Kimliklerinin gelmesini bekliyolar. Sonrasında kayınvalidem ben ve bebeğim için başvuruda bulunacaklar.
[silindi] Benburayaciplakgeldim Vatandaşlık yok ama ben öyle köken araştırmadım, zaten kendisi hayatta değil 🌺
Tgbtn Benburayaciplakgeldim ülkenin durumundan sonra türklere çok zorlaştırdılar her şeyi malum dünya liderimiz bizi her alanda rezil ettiği için 🙄 tamamen politik sebeplerden dolayı türklere pek güvenmiyorlar ve zorlaştırıyorlar durumu 5 yıl sürer bence vatandaşlık almanız
Benburayaciplakgeldim Uckisilikaile ben de öyle bir şey duydum da canım o yüzden sordum. Rusya kabıl ediyor mu etmiyor mu acaba diye. Çünkü onlarla bağlantısı var yalnızca. Siz bütün bilgiyi nereden aldınız
Uckisilikaile Benburayaciplakgeldim başvuracağınız ülkenin konsolosluğuna gidin oradan size net bilgiyi verirler.