Eşim makine mühendisi bende psikolog ve artık ciddi düşünüyoruz. Kızımız 2 yaşında. Almancamız henüz A1 seviyesi sıkıca çalışıp B1-B2 yaparız dedik yeniyıla kadar. Fakat iş nasıl bulunur? mavi kart ile gitmek (önce iş bulmak ) istiyoruz çok mu zor ? 15 gün gezmeye gidicez o arada bulabilir miyiz ki?
Giden bilen var mı? Tecrübeleriniz var mı?
Almanya’da halam kuzenim görümcem vs var onlarla da detaylı görüşmeye çalışıyoruz tek dedikleri iş bulmanız lazım ama nasıl🤣