Merhabalar, ek gıdaya alışma süreciniz uzun kısa ne kadar sürdü? Biz hala alışamadık 7.ayımızdayız ağız burun büküyoruz ek gıdayı gördüğümüz gibi parmağımızı emmeye başlıyoruz sırf ağzımız açık kalmasın diye :) böyle şeyler yaşayan var mı aranızda? Moral bozmak istemiyorum ama ne zaman alışacak üzülüyorum bir yandan elimde değil