Bir yaşındaki oğlumun bugün dışkısında iki tane beyaz kurt gördüm acaba Benm gibi aynı durumu yaşayanlar varmı internetten baktım çocuklar bu süreçte ağzına herşeyi götürdüğü için ellerinden bulaşması çok normal yazıyor cnkü hc bi şeklde çocuğuma çiğ pişmemiş yada yıkanmamış sebze meyve vermiyorum genelde bunlardan olur die biliyordum ama