Ruyaymn Bebeğim 5 aylık ve 1 haftadır ek gıdaya yeni başladı ve dışkısında ip gibi şeyler var ne olabilir ???
Ecem__ Ruyaymn hayir canim.benim bebegimde kucukken her verdigimde olurdu suan veriyorum buyudugu icin olmuyor.korkulcak bise degil.
Tubaa11 Evet muzdandır. Ek gıda döneminde bebekler her şeyi tam sindiremez. 11 aylık oğlum halen kakasında bazı şeyler olduğu gibi çıkıyo. Muzdan olmadı ama simit kemiriyor örneğin susamlar kakasından çıkıyor 🤣
Gulsn4335 Gerek yok çünkü her muz yediğinde iplik gibi şeyler olur ek gıdaya başladığında bizde de olmuştu nomal bi durum