Bizde aynı şekilde düşüremedik. 3 günlükken 10 ile basladi. Daha sonra 11 12.8 diye çıktı mamaya takviyesine başladık 8 e düşürdük birkaç gün içinde. Düşünce mamayı bıraktık bidahaki kontrole gittiğimizde tekrar 12 ye çıktığını öğrendik. Doktor mama takviyesine devam dedi. Belki anne sütü sarılığı olabilir dedi. Şuan mama ve emzirme şeklinde devam ediyorum ayın sonunda kontrolümüz var gozlemleyecegiz.