Aryaveannesi22 Kızımın doğum gününe az kaldı elbise alıcam sizce hangi renk almalıyım beyaz düşünüyorum ama siz ne giydiniz yada giyceksiniz 🤍
ahsenannesi7554 Aryaveannesi22 benim kızımın doğum gününe de çok az kaldı ben sarı bir elbise düşündüm sarı ona çok yakışıyor :) bende beyaz giyerim muhtemelen
deleted20517 Aryaveannesi22 ben turuncu giymiştim kızımda turuncu bı elbise almıştım bence çok tatliydik 🤭
Ruzgarmommy Aryaveannesi22 ben oğluşuma kahve tonlarında bir salopet aldım konseptimiz de kahve tonlardaydı bende beyaz etek gömlek ve kahve tonlarında şal taktım