Selamlar 3.5 aylık bebeğim var 40 im çıkmadan adet olmuştum doğumdan önce adetim 27 -28 günde bir olurdu doğumdan sonra 32-33 gün arayla oldum. 1 aydır cerazette kullanıyorum adetim gecikti 2-3 gün ama hem hapla hemde kondomla korundum risk almamak için birkaç kez dışında. Bu cerazette gecikme vs yapabilir mi birde bugün çok afedersiniz sümüksü lekeler geldi yoğun şekilde sonra da kahverengi leke geldi test yapmaya korkuyorum. Forumda okuduğum genelde ara kanamalar yapıyormuş ilaç gecikme veya ilacı kullanmadan önce adet olup kullanmaya başladıktan sonra kanaması olmayan oldu mu