Nihalyardim_09 mr-ege biz dokuzuncu aya giricez hala reflüyü devam ediyor reflü maması ve şurup kullanıyoruz doktora giderseniz sizi yönlendirir
mr-ege Nihalyardim_09 çok teşekkürler evet şurup vermediler kesin teşhis yoktu ama belki artık verirler