tugcekin_ 8 ayda benim oğlum da 10-15-30dk uyuyup uyaniyordu.O kadar yorucuydu ki.Gündüz uykusu 2 ye düştü o aylarda.Simdi 10 buçuk aylık,bazen günde tek uyku yapıyor.Şuan zaten atak dönemindeyiz+2 diş aynı anda geliyor+aşırı sıcak.
Muhtemelen kızınız da atak döneminde.
Sıcaklar da etkiliyor uyku kalitelerini.Ama kızınız ortalama 3-3:30 saat aralıklarla uyumalı, gündüz 2 uyku yapmalı.Birkaç gün zorlanacaksınız ama inanın gece daha rahat olacaksınız.
Geceleri hiç uyanmayacak değil tabi.Oğlumu şuan tam 1 saatte uyutabildim,uykusu olduğu halde uyuyamadı.Bir gece uyku saati kaçtığı için şuan perişan haldeyiz.Tekrar düzene oturtmak zor oluyor maalesef.