Aylizzmm Kıar hangi hapı kullaniyorsunuz ben bir defa yasmin kullandim iyi gelmedi çok sinir vs bıraktım cezeratta kullanmayi düşündüm ondada çoğu kişi yazmis adet görmüyorum 4 5 aydır gibi başka bir tavsiyeniz varmi şuan yeni regl oldum