10,5 aylık bebeğim 6aylıkken emekledi şuan yürüyor desteksiz bi şekilde. Anne-baba-dede-babaanne tanıyo anne nerde deyince bana dede nerde deyince dedesine bakıyo. Civciv, kuş, kedi, köpek, inek tanıyo ineği ver deyince oyuncak ineğini getirip veriyo. kitaplarını çok seviyo getirip önüme koyuyo sayfalarını açıyo okumamı istiyo. Cee e yapıyo. Al-ver biliyo. çok sosyal parkta dışarda insanlarla etkileşim kurmayı çok seviyo bebek çocuk görünce hemen yanına gidiyo ama bi türlü gel gel, bay bay gibi şeyleri yapamıyo sürekli öğretmeye çalışıyorum her gün tekrar ediyorum ama yapmıyo bunca şeyi yaparken bi bay bay ya da gel gel yapamamasını kafama taktım🤦🏻♀️ bu ayda alkış yapan, sar sar makarayı deyince elini döndüren, yemek güzel olmuş mu deyince eliyle 🤌böyle yapıp ıımmhh diyen bebekler gördüm. sizce bizim durum normal mi sizin bebekleriniz ne zaman yapmaya başladı bu hareketleri?