Bugün Dr gittim okb ,anksiyete teşhisi koydu 100 mg ilaç yazmış %1 süte geçiyor onunda zararı yok dedi kullanabilirsin fakat içim rahat etmiyor bebegim büyük 20 aylık bu arada sütten kessem vicdan azabı çekerim diye üzülüyorum kesmesem de böyle çok mahvoluyorum eşime ve etrafıma karşı kötü bir haldeyim malesef napcam bilmiyorum süt verirken de kullanmak istemiyorum içime sinmiyor.cok zor günler geçiriyorum Dr bu ilacın iyi geleceğini söylüyor bilmiyorum kafayı yicem oğluma karşı takıntılarım var zaten yetersizlik sendromunada girdim o yüzden sütten kessem iyice kafayı yerim diye düşünüyorum lütfen yardımcı olun memeye çok bağlı meme ister sürekli sanki meme onun her şeyi gibi 😪