240519 kanaklarımda çok az vardı yaptırdım( bıyık kaş ve yanakları )çok çok pişmanım çünkü boyun bölgemde full çıktı ( tek tüy yoktu) yanaklarımda da arttı bir tek bıyık ve kaş ortasında işe yaradı 4 ayrı yerde 4 paket bitirmeme rağmen maalesef. Çevremde giden birkaç kişide pişman aynı şekilde onlarda da özellikle boyunda artış olmuş. Emzirme sürecinden sonra sanırım iğneliye gidicem güzel bir yer bulup