Sadece anne sütü içen bebeklerde 10 güne kadar yapmaması normalmiş
Bizim de öyleydi bebeğim kücükken doktora gitmiştik normal demişti
Aynı gazıda kokulu çıkıyordu bazen
Uzun günler sonrasında yapıyordu kakasını
Eğer bebeğiniz keyifsizliği yoksa anne sütü ile besleniyorsa cok normalmis