Merhaba bebeğim 7 aylık doğduğundan beri hiç mama kullanmadık 6. Ayından beri ara ara sütüm azalıyor bu dönemlerde aç kalmasın diye mama aldım bebelac gold ama hiç bir şekilde içmiyor biberonda mı sorun var diye düşündüm su içtiği biberona koydum yok yine içmiyor sorun mamada mı acaba