Barlaskooo mom-1 doktorların denize sokma demelerinin sebebi zaten 6.ayına gelmeden aşısız kalmaları. Yani bu bilgiyi çoğu insan doktorlarından duyuyor ona sormayıp napıcaksınız ki kendi isteğinizle rızanızla en fazla denize sokarsınız olur biter
mom-1 Barlaskooo öyle yaptım canım zaten bazen doktorlar gercekten bilmiyor. Mesela örnek veriyim kalça geriligi vardı cocuk doktorunu dinledigim icin daha geriledi ortopedi ile düzelttik sükür
Almilosum Barlaskooo kendim deniz bolgesindeyim hatta kaynanamgil sahilde oturduklari halde kendi bebeğimi sokmadım sokamamda. Koca yaz 1 kere girdim denize daha bu yıl hicbir sekilde girmemde. Enfeksiyon kapabilir gözümüzden sakınıyoruz insanlar bilincsiz ne yaptıkları belli degil